Ansatte

Kjappen

Veronika Bjarnøy Påsche

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Veronika er utdannet barne og ungdomsarbeider. Hun har jobbet mange år i barnehage. Veronika er en tydelig, varm og tøysete voksen. Hun gir masse omsorg og er alltid blid. Veronika har fantastiske samlinger med all verdens eventyr. Hun møter dere foreldre med varm og forståelse.

Muji Lestari Johansen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Muji er utdannet barne og ungdomsarbeider. Hun er positiv, ryddig og engasjert. Hun finner på mye gøy med barna og har et stort hjerte for både store og små i barnehagen. Hun er en glad og tilstedeværende voksen.

Mari Sunnset

Stilling: Barnehagelærer

Mari er utdannet sosionom men jobber som barnehagelærer. Hun er en fantastisk voksen med god oversikt, og rikelig lekekompetanse. Mari er alltid blid og positiv, og finner løsninger på det meste.

Synne Dirdal Nielsen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Synne er pedagogisk medarbeider på Kjappen. Hun er omsorgsfull, varm og setter barna i fokus. Synne er midlertidig ansatt frem til sommeren.

Astrid Jordheim

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Astrid er utdannet grafisk designer men har jobbet mange år i barnehage. Hun er en omsorgsfull og god voksen person. Hun gir barna fine opplevelser, og er en pådriver for turer og utelek. Vi er glade for å ha med oss Astrid i hverdagen.

Utsikten

Kristina Johannessen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Kristina er utdannet Barne og ungdomsarbeider. Hun er en trygg og varm voksen. Hun smiler, ler og planlegger et nytt prosjekt i neste sving. Kristina er en nydelig voksen som møter dere med varme og gode smil.

Cassie Moberg

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Cassie er utdannet barne og ungdomsarbeider. Hun er en rolig og trygg voksen. Cassie har mange års erfaring fra barnehage. Hun er en kreativ og løsningsfokusert dame som tar barna på alvor, og vi er så glade for å ha henne med på laget.

Ulrikke Evenstad

Stilling: Barnehagelærer

Ulrikke er utdannet barnehagelærer. Hun er tålmodig, varm og en fantastisk leker. Ulrikke har fordypning i småbarn og estetikk. Hun har erfaring fra barnehagefeltet og dette syntes godt i møte med både små og store.

Vibeke Raaen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Vibeke ser du sittende på gulvet med barna rundt seg. Hun er alltid i godt humør og det smitter på store og små. Hun er kreativ og elsker farger og kunstneriske prosjekter. Vibeke er barnehagens miljøagent

Andre ansatte

Charlotte Fahmi Hummelshøj

Stilling: Daglig leder
dagligleder.lvb@lokkebergevels.com

Charlotte er en tydelig og varm leder som er god på å se det enkelte barn og alle rundt seg. Charlotte omgir seg med god energi og rundt henne er det alltid fine dager! " Det går fint " er hennes favoritt utrykk.